استفاده مناسب از آنتی بیوتیک برای درمان نفریت لوپوس
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

استفاده مناسب از آنتی بیوتیک برای درمان نفریت لوپوس

استفاده مناسب از آنتی بیوتیک برای درمان لوپوس نفریت lúpicaNefritis یک نوع از نفریت به دلیل رسوب کمپلکسهای ایمنی در کلیه ها است و عوارض پیشرو و علت مرگ علایم و نشانه ها نشان می دهد که آسیب کلیه SLE.Los پروتئینوری مشترک، ادم، فشار هستند خون بالا و کاهش عملکرد کلیه.

علت ریشه ای رسوب کمپلکس ایمنی و اختلال است اختلال عملکرد سیستم inmune.Esta یکی از دلایل اصلی برای گرفتن عفونت ویروس و به دلیل مقاومت آنها در برابر بیماری بسیار کاهش یابد.

از سوی دیگر، تشدید نارسایی کلیه یکی دیگر از علت عفونت frecuentes.En مراحل اولیه نفریت لوپوس عملکرد کلیوی ممکن است طبیعی باشد، اما تجربه کاهش پیشرونده کلیه با کاهش پیشرفت enfermedad.Funciones کلیوی می تواند مواد زائد و سموم از بین نمی برد است خون به طور موثر، بنابراین بیماران مستعد ابتلا به عفونت هستند.

در یک کلام، اختلال سیستم ایمنی بدن و بدتر شدن عملکرد کلیه بیماران دچار عفونت به راحتی.

در صورت عفونت یا سرما، بیماران باید درمان به موقع و تجویز آنتی بیوتیک adecuados.Normalmente، ساخت مهم و ضروری آن را به می دانم که چگونه به درستی استفاده از آنتی بیوتیک ها به دلیل استفاده از آنتی بیوتیک گاهی اوقات نامناسب حتی می تواند باعث آسیب بیشتر کلیه.

این آنتی بیوتیک است که عمدتا در خارج از طریق کبد تخلیه: کاهش دوز اصلی و یا نور نگه دارید.

میزان مناسب: این آنتی بیوتیک وجود دارد سمیت کلیوی خفیف و اقامت در بدن اگر عملکرد کلیه کاهش یافته است.

اجتناب از استفاده: این آنتی بیوتیک ها سمیت کلیوی و آشکار در خارج عمدتا از طریق کلیه ها تخلیه شده به عنوان تتراسایکلین، نیتروفورانتوئین و غیره

یکی از آنتی بیوتیک معمولا برای نفریت لوپوس تجویز شده است tosilato.Puede sultamicillin برای درمان عفونت های باکتریایی مانند عفونت دستگاه تنفسی مانند ورم لوزه، برونشیت و ذات الریه، عفونت های دستگاه ادراری و عفونت های پوستی و غیره استفاده می

اما می توانید تعدادی از عوارض جانبی مانند درد شکم، تهوع، استفراغ، خستگی، سردرد، کم خونی، اختلال عملکرد کبد و یا نفریت بینابینی و غیره در صورت هر گونه مشکل می شود، گزارش آن را به دکتر و تنظیم داروها.

برای افراد مسن، باید دوز و فاصله از مصرف آنتی بیوتیک زیر جهت پزشکان مناسب داشته باشد.

بالا مورد استفاده مناسب از آنتی بیوتیک ذکر برای درمان نفریت لوپوسی، اگر شما علاقه مند در مقالات ما، لازم است به توجه به ما لطفا! ما مقالات در بیماری های مختلف از کلیه ها، از جمله علل، علائم، درمان، رژیم غذایی و تناسب اندام است که تمام información.¡Si شما هر گونه مشکل، شما می توانید از کارشناسان ما آنلاین مشورت، یک sjzhospitalrenal @ hotmail.com ما ایمیل و یا پیام زیر را ترک!





:: بازدید از این مطلب : 581
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 19 شهريور 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: